22 بهمن؛ سالروز حماسه مردم

فراخوان مردمی ثبت جشن های باشکوه 22 بهمن

فراخوان مردمی ثبت جشن های باشکوه 22 بهمن

«بیست و دوى بهمن متعلق به ملت ایران است، متعلق به امام بزرگوار است، متعلق به شهداست، متعلق به آن روح و معناى حقیقى انقلاب اسلامى است، مال ملت است؛ دشمن میخواهد این ثروت عظیم و ذخیره‌ى عظیم ملى را متزلزل کند، ضعیف کند. شما با تمام قوا ان‌شاءالله باید در صحنه باشید و عاقلانه و مدبرانه حرکت کنید. ملت هم - بدانید - دلبند و دلبسته‌ى به همین شعارهاى اساسى انقلاب است. امروز در دنیا عزت ملت ایران، عظمت ملت ایران - که دشمن هم به آن اقرار میکند - به برکت همین انقلاب و این حضور مردمى است؛ و ملت ایران این را از دست نخواهند داد».
امام خامنه ای - 29 دی ماه 1388

ای خون بهای شهیدان، پاس می دارمت زجان ...

بفضل الهی در آستانه جشن سی و چهار سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم. انقلابی که حضور هر لحظه آن در عرصه جهان امیدی برای مستضعفین و ننگ و خطری برای مستکبرین بوده و هست. انقلابی که با مقاومت ملتی با ایمان و رهبری که نماینده همه ارزش های اصیل تاریخ بود به پیروزی رسید و ندای حق و عدالت و آزادی را برای تمام جهانیان سر داد. سی و چهار سال حضوری که با نثار خون صدها هزار شهید بدست آمد و امروز با مقاومت مردم ایران در برابر تمام زورگویی های استکبار جهانی افق های جدیدی را در سراسر جهان فتح کرده است.

و حالا بار این انقلاب بر دوش نسل سوم انقلاب قرار گرفته است و باید همچون گذشتگان خود، این بار را با جان و دل به سمت سرمنزل مقصود ببریم.

به همین منظور با توکل به خداوند متعال قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی فراخوانی ترتیب داده است تا بوسیله آن بزرگترین رویداد مردمی دنیا را که همه ساله در بیست و دوم بهمن ماه در سراسر ایران اسلامی به وقوع می‌پیوندد، به صورت مردمی به دنیا مخابره کنیم.

از همه مردم عزیز دعوت میشود تا فیلمهای کوتاه، مصاحبه‌ها، خاطره‌نویسی‌ها و عکس‌هایی را که از راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ثبت می‌کنند به ایمیل  ارسال کرده و در این مخابره مردمی سهیم باشند.ان شاء الله آثار برتر معرفی خواهند شد و علاوه بر انتشار در بلاگ این فراخوان، در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند گرفت. به همین منظور صفحه ای با این آدرس در شبکه اجتماعی گوگل پلاس در نظر گرفته شده که پذیرای متن ها و مستندات شما خواهد بود. با معرفی این صفحه به دوستان خود به فراگیر شدن این موضوع کمک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی